Wsparcie Informatyczne

Jako ekspert ds. technologii, oferuję indywidualne wsparcie informatyczne dostosowane do Twoich potrzeb. Moja pasja do rozwiązywania problemów technicznych pozwoli Ci skoncentrować się na rozwoju biznesu, a ja zajmę się sprawnym funkcjonowaniem Twoich systemów IT.

obsługiwanych urządzeń
w 2023 roku
0 +
lat doświadczenia na rynku
wsparcia informatycznego
0
średni czas odpowiedzi
w styczniu 2024
0 min.
danych objętych kopią bezpieczeństwa
0 TB

Wsparcie Informatyczne

Czasami wśród firm jest to nazywane informatykiem na godziny. W skrócie, zakupujesz miesięczny pakiet godzin, który Ty i Twoi pracownicy mogą wykorzystywać w ramach pomocy z obsługą komputera i rozwiazywaniem problemów. Dzwonisz lub wysyłasz maila, a ja działam.

Tutaj najczęściej pojawiają się zlecenia: aktualizacji oprogramowania, instalacji drukarki, niedziałającej drukarki,  braku dostępu do zasobów, restartów haseł, pomocy przy otwarciu załączników, braku dostępu do poczty, ustawienia stopek czy konfiguracji poczty elektronicznej na komputerach. 

Zaawansowane zarządzanie

W pakiecie godzin moja interwencja odbywa się tylko na żądanie zgłaszającego. Zaawansowane zarządzanie do uzupełnienie podstawowego wsparcia o ciągłą ochronę i monitoring komputerów. Prócz samego monitoringu, wszystkie urządzenia objęte zaawansowanym zarządzaniem są chronione za pomocą oprogramowania antywirusowego firmy Eset. Dodatkowo wdrożone polityki pozwolą na konfigurację filtrowania złośliwych stron www i skanowania lokalnych klientów poczty. 

Zarządzanie kopią bezpieczeństwa

Wszystko jest ok, ale co jak systemy bezpieczeństwa zawiodą? Albo jak uszkodzi się dysk? Wtedy rusza odzyskiwanie danych i szukanie ostatniej kopii najważniejszego dokumentu. 

Zarządzanie kopia bezpieczeństwa, pozwala na opracowanie polityki przechowywania kopii najważniejszych danych, co chroni je przed utratą na skutek awarii, pożaru czy włamania. 

Moim zdaniem w tym zakresie, jest przygotowanie wszystkich procedur związanych z tworzeniem kopii bezpieczeństwa, wdrożenie ich, nadzorowanie i testowanie.

Hosting, czyli utrzymanie serwerów poczty i stron www

Ostatnią dodatkową usługą jest utrzymanie Twojej poczty i strony internetowej, zwaną inaczej hostingiem. Moje serwery mieszczą się w Polsce i objęte są pełnym monitoringiem poprawności ich działania. Dbam o wszystkie aspekty bezpieczeństwa i wydajnej pracy maszyn powiązanych z tą usługą. 

Jednym z najważniejszych atutów jest uruchomienie kopii bezpieczeństwa do innego DataCenter oddalonego o ponad 1000km od głównego serwera. Pozwala to na odzyskanie danych i przywrócenie pracy serwera nawet po awarii całego DC (np. pożar).

Nie wiesz co wybrać?

Umów się na darmową konsultację w której zostanie przeprowadzony wywiad środowiskowy i przedstawię Ci konkretną konfigurację wszystkich pakietów – lub tylko jednego. Ocenie to w trakcie naszej rozmowy.

Cennik pakietów wsparcia

  • Godzina pracy (bez umowy) 250,00 PLN/netto

    Godzina pracy bez jakiejkolwiek umowy wsparcia.

  • Jedna godzina wsparcia w miesiącu 225,00 PLN/netto

    Koszt 1h: 225,00PLN
    Koszt godziny pracy po wykorzystaniu pakietu: 225,00 PLN

  • Pięć godzin wsparcia w miesiącu 1062,50 PLN/netto

    Koszt 1h: 212,50 PLN
    Koszt godziny pracy po wykorzystaniu pakietu: 212,50 PLN

  • Osiem godzin wsparcia w miesiącu 1500,00 PLN/netto

    Koszt 1h: 187,50P LN
    Koszt godziny pracy po wykorzystaniu pakietu: 187,50 PLN

  • Szesnaście godzin wsparcia w miesiącu 2800,00 PLN/netto

    Koszt 1h: 175,00 PLN
    Koszt godziny pracy po wykorzystaniu pakietu: 175,00 PLN

  • Koszt dla jednego stanowiska pracy (miesięcznie) 90,00 PLN/netto

    Opłata miesięczna za jedno stanowisko pracy (komputer stacjonarny, laptop)

  • Koszt dla jednego stanowiska serwerowaego (miesięcznie) 150,00 PLN/netto

    Opłata miesięczna za jedno stanowisko pracy (serwer fizyczny, wirtualny)

  • Koszt dla jednej instancji (miesięcznie) 400 PLN/netto

    Opłata miesięczna za jedną instancję/serwer(np. Bazy danych SQL lub Pliki)

  • Zasób chmurowy - 1 TB (miesięcznie) 40,00 PLN/netto

    Lokalizacja (Polska, Niemcy, Finlandia)

  • Zasób chmurowy - 5 TB (miesięcznie) 100,00 PLN/netto

    Lokalizacja (Polska, Niemcy, Finlandia)

  • 2 GB powierzchni dyskowej (miesięcznie) 5,30 PLN/netto
  • 5 GB powierzchni dyskowej (miesięcznie) 13,40 PLN/netto
  • 10 GB powierzchni dyskowejj (miesięcznie) 26,45 PLN/netto
  • 20 GB powierzchni dyskowej (miesięcznie) 52,10 PLN/netto
  • 30 GB powierzchni dyskowej (miesięcznie) 77,30 PLN/netto
  • Utrzymanie domeny internetowej (miesięcznie) 9,00 PLN/netto

    *.pl, *.com.pl, *,com...

Współpracuję z...

W różnych branżach moje usługi przynoszą spokój i efektywność w zarządzaniu technologią. Zapewniając doradztwo, nadzór oraz wsparcie techniczne, umożliwiam organizacjom skoncentrowanie się na ich rdzennej działalności. Dbam o bezpieczeństwo danych i stabilność infrastruktury IT, co pozwala im operować sprawnie i bezpiecznie, z optymalnie funkcjonującym sprzętem.

Napisali o mnie

Justyna Dzierzkowska
Czytaj więcej
Firma to zespół ludzi posiadających duże doświadczenie i umiejętność dostosowywania się do potrzeb klienta w realizacji usług informatycznych, w tym tworzenia stron internetowych oraz wykazujących zaangażowanie, rzetelność i terminowość w świadczeniu swoich usług. Doceniając walory firmy mogę w pełni zarekomendować jej usługi potencjalnym klientom poszukującym fachowców w zakresie tworzenia stron internetowych.
Natalia Dworakowska
Natalia Dworakowska@username
Czytaj więcej
Miła współpraca, sprawna komunikacja i dobra jakość wykonanej pracy 🙂
Anna Wolska-de Keijzer
Anna Wolska-de Keijzer
@username
Czytaj więcej
Fantastyczne wsparcie. Miałam kilka problemów na stronie internetowej, które blokowały kluczowe funkcjonalności, Błąkałam się po różnych grupach w poszukiwaniu bezskutecznie rozwiązania, dopóki nie trafiłam na MGK.net.pl. Bardzo szybka i profesjonalna obsługa, do tego sympatyczny kontakt i duża doza cierpliwości 🙂 Dziekuję i pozdrawiam. Polecam z całego serca każdemu, kto ma problem ze swoją stroną internetową!
Julia Stencel
Julia Stencel
@username
Czytaj więcej
Jeżeli potrzebujecie wsparcia w jakimkolwiek projekcie z działu IT to śmiało polecam Wam MGK! Profesjonalne podejście, szybka pomoc zrozumiała nawet dla osób słabo odnajdujących się w tematach IT. Pracownicy bardzo kompetentni i znający się wykonywanej pracy, a przy tym sympatyczni i przyjaźnie nastawieni do klienta. Dziękuję i pozdrawiam! Jesteście SUPER! 🙂
Poprzedni
Następny

FAQ - Czyli najczęściej zadawane pytania

Najszybszym sposobem na zgłoszenie awarii to uzupełnienie formularza dostępnego pot tym adresem.

Na samym początku przygotuj lokalizację pliku. Chodzi dokładnie o to gdzie mam go szukać, przykładem może być:

Pulpit/Dokumenty klientów/Klient1/zeznanie.xml
Dokumenty/Dokumenty Klientów/Klient2/oświadczenie.docx

Lub bardziej opisowo:
Wiadomość e mail, wysłana z adresu test@test.pl w dniu 01.02.2024 w okolicach godziny 12:00.

Gdy lokalizację masz już ustaloną, wyślij do mnie zgłoszenie korzystając z formularza dostępnego tutaj.

Pełna instrukcja jest dostępna w centrum pomocy, pod tym adresem.

To jest bardzo wrażliwy temat, muszę mieć pewność, że osoba po drugiej stronie monitora faktycznie jest tą osobą za którą się podaje. Szczegółów weryfikacji nie będą zdradzał w tym miejscu, ale zacznij od zrobienia zgłoszenia i poczekaj chwilę na kontakt.

Skontaktuj się ze mną

Social Media