Jako ekspert ds. technologii, oferuję indywidualne wsparcie informatyczne dostosowane do Twoich potrzeb. Moja pasja do rozwiązywania problemów technicznych pozwoli Ci skoncentrować się na rozwoju biznesu, a ja zajmę się sprawnym funkcjonowaniem Twoich systemów IT.
Czasami wśród firm jest to nazywane informatykiem na godziny. W skrócie, zakupujesz miesięczny pakiet godzin, który Ty i Twoi pracownicy mogą wykorzystywać w ramach pomocy z obsługą komputera i rozwiazywaniem problemów. Dzwonisz lub wysyłasz maila, a ja działam.
Tutaj najczęściej pojawiają się zlecenia: aktualizacji oprogramowania, instalacji drukarki, niedziałającej drukarki, braku dostępu do zasobów, restartów haseł, pomocy przy otwarciu załączników, braku dostępu do poczty, ustawienia stopek czy konfiguracji poczty elektronicznej na komputerach.
W pakiecie godzin moja interwencja odbywa się tylko na żądanie zgłaszającego. Zaawansowane zarządzanie do uzupełnienie podstawowego wsparcia o ciągłą ochronę i monitoring komputerów. Prócz samego monitoringu, wszystkie urządzenia objęte zaawansowanym zarządzaniem są chronione za pomocą oprogramowania antywirusowego firmy Eset. Dodatkowo wdrożone polityki pozwolą na konfigurację filtrowania złośliwych stron www i skanowania lokalnych klientów poczty.
Wszystko jest ok, ale co jak systemy bezpieczeństwa zawiodą? Albo jak uszkodzi się dysk? Wtedy rusza odzyskiwanie danych i szukanie ostatniej kopii najważniejszego dokumentu.
Zarządzanie kopia bezpieczeństwa, pozwala na opracowanie polityki przechowywania kopii najważniejszych danych, co chroni je przed utratą na skutek awarii, pożaru czy włamania.
Moim zdaniem w tym zakresie, jest przygotowanie wszystkich procedur związanych z tworzeniem kopii bezpieczeństwa, wdrożenie ich, nadzorowanie i testowanie.
Ostatnią dodatkową usługą jest utrzymanie Twojej poczty i strony internetowej, zwaną inaczej hostingiem. Moje serwery mieszczą się w Polsce i objęte są pełnym monitoringiem poprawności ich działania. Dbam o wszystkie aspekty bezpieczeństwa i wydajnej pracy maszyn powiązanych z tą usługą.
Jednym z najważniejszych atutów jest uruchomienie kopii bezpieczeństwa do innego DataCenter oddalonego o ponad 1000km od głównego serwera. Pozwala to na odzyskanie danych i przywrócenie pracy serwera nawet po awarii całego DC (np. pożar).
Umów się na darmową konsultację w której zostanie przeprowadzony wywiad środowiskowy i przedstawię Ci konkretną konfigurację wszystkich pakietów – lub tylko jednego. Ocenie to w trakcie naszej rozmowy.
Godzina pracy bez jakiejkolwiek umowy wsparcia.
Koszt 1h: 225,00PLN
Koszt godziny pracy po wykorzystaniu pakietu: 225,00 PLN
Koszt 1h: 212,50 PLN
Koszt godziny pracy po wykorzystaniu pakietu: 212,50 PLN
Koszt 1h: 187,50P LN
Koszt godziny pracy po wykorzystaniu pakietu: 187,50 PLN
Koszt 1h: 175,00 PLN
Koszt godziny pracy po wykorzystaniu pakietu: 175,00 PLN
Opłata miesięczna za jedno stanowisko pracy (komputer stacjonarny, laptop)
Opłata miesięczna za jedno stanowisko pracy (serwer fizyczny, wirtualny)
Opłata miesięczna za jedną instancję/serwer(np. Bazy danych SQL lub Pliki)
Lokalizacja (Polska, Niemcy, Finlandia)
Lokalizacja (Polska, Niemcy, Finlandia)
*.pl, *.com.pl, *,com...
W różnych branżach moje usługi przynoszą spokój i efektywność w zarządzaniu technologią. Zapewniając doradztwo, nadzór oraz wsparcie techniczne, umożliwiam organizacjom skoncentrowanie się na ich rdzennej działalności. Dbam o bezpieczeństwo danych i stabilność infrastruktury IT, co pozwala im operować sprawnie i bezpiecznie, z optymalnie funkcjonującym sprzętem.
Najszybszym sposobem na zgłoszenie awarii to uzupełnienie formularza dostępnego pot tym adresem.
Na samym początku przygotuj lokalizację pliku. Chodzi dokładnie o to gdzie mam go szukać, przykładem może być:
Pulpit/Dokumenty klientów/Klient1/zeznanie.xml
Dokumenty/Dokumenty Klientów/Klient2/oświadczenie.docx
Lub bardziej opisowo:
Wiadomość e mail, wysłana z adresu test@test.pl w dniu 01.02.2024 w okolicach godziny 12:00.
Gdy lokalizację masz już ustaloną, wyślij do mnie zgłoszenie korzystając z formularza dostępnego tutaj.
Pełna instrukcja jest dostępna w centrum pomocy, pod tym adresem.
To jest bardzo wrażliwy temat, muszę mieć pewność, że osoba po drugiej stronie monitora faktycznie jest tą osobą za którą się podaje. Szczegółów weryfikacji nie będą zdradzał w tym miejscu, ale zacznij od zrobienia zgłoszenia i poczekaj chwilę na kontakt.